Zoznam servisných stredísk
 
Zoznam servisných stredísk: servisné strediská.xls
 
Značka Servisné stredisko
ACER Poslať mail na cz_partner@acer-euro.com. Do mailu je potrebné uviesť nazov produktu, PN, SN, dátum nákupu, popis závady, adresu kde sa vadný výrobok nachádza. Servis robí zvoz na vlastné náklady.
ASUS na adrese Na adrese https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/ vyberte produkt a objednajte si prepravu. Servis robí zvoz na vlastné náklady.
AOC http://www.asupport.sk
BENQ fotoaparaty http://web.vspdata.cz/cs
BENQ projektory, monitory http://www.asupport.sk
Canon Foto PRO.LAIKA s.r.o., Palackého 12, 811 02 Bratislava; tel. +42 12 5464 7792; email: prijem@prolaika.sk
Canon tlačiarne C.C.C. s.r.o., Varšavská 11, 831 03 Bratislava. Na adrese http://www.ccc.sk/objednavka-prepravy.html je možné objednať zvoz.
Creative http://cz.creative.apnserwis.pl:8080/ .
DELL je potrebné kontaktovať 02 575 083 03
Epson poslať mail na level.one@epson.sk. Do mailu je potrebné uviesť nazov produktu, PN, SN, dátum nákupu, popis závady, adresu kde sa vadný výrobok nachádza. Je potrebné priložiť nákupný doklad koncového zákazníka.Servis napíše pokyny a objedná zvoz na vlastné náklady
EVOLVEO http://www.tavservis.com
Fujitsu PC a ntb. SWISS s.r.o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava na stránke www.swisshp.sk/domov je možné objednať prepravu.
Fujitsu monitory C.C.C. s.r.o., Varšavská 11, 831 03 Bratislava. Na adrese http://www.ccc.sk/objednavka-prepravy.html je možné objednať zvoz.
Genius http://rma.fixit-service.com. Po registrácii je možné zadať reklamaciu. Servis robí zvoz na vlastné náklady
HP SWISS s.r.o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava na stránke www.swisshp.sk/domov je možné objednať prepravu.
HTC na stránke www.vspdata.cz je možné objednať prepravu a sledovať stav reklamácie
Konica Minolta Slovakia Konica Minolta Slovakia, Černyševského 10, 851 01 Bratislava
Krups, Moulinex, Tefal, Rowenta www.technoservis.sk
Lenovo IDEA pred začiatkom reklamačného procesu prosíme kontaktovať reklamačné odd. SWSD 02 48 200 533 alebo rma@swsd.sk
Lenovo ThinkPad pred začiatkom reklamačného procesu prosíme kontaktovať reklamačné odd. SWSD 02 48 200 533 alebo rma@swsd.sk
Lexmark tlačiarne SWISS s.r.o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava na stránke www.swisshp.sk/domov je možné objednať prepravu.
LG servisná sieť: http://www.lg.com/sk/podpora/opravny-servis/najst-opravneho-spravcu
Logitech http://rma.fixit-service.com. Po registrácii je možné zadať reklamaciu. Servis robí zvoz na vlastné náklady
NOKIA FINESA s.r.o., Cesta na Senec 2/A, Tesco Zlaté Piesky, 821 04 Bratislava
OKI tlačiarne Informačná technika s.r.o., Odeská 37, 821 06 Bratislava
Olympus PRO.LAIKA s.r.o., Palackého 12, 811 02 Bratislava; tel. +42 12 5464 7792; email: prijem@prolaika.sk
Packardbell poslať mail na service_brno@packardbell.com. Do mailu je potrebné uviesť nazov produktu, PN, SN, dátum nákupu, popis závady, adresu kde sa vadný výrobok nachádza. Servis robí zvoz na vlastné náklady.
Panasonic AVpro, s.r.o.; Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, servis@avpro.sk ,tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
Panasonic telefony http://www.intecpl.sk
Philips monitory Datalan a.s. -- možnosť reklamovať na ktorejkoľvek pobočke www.datalan.sk/sk/kontakt
Philips kávovary SEACO http://www.philips.sk/content/dam/b2c/suj/master/supporthome/documents/Philips_SK_workshops_v2.pdf
Philips ostatné spotrebiče + TV http://www.philips.sk/content/dam/b2c/suj/master/supporthome/documents/Philips_SK_workshops_v2.pdf
Sony PS a PSP nie je možné riešiť cez SWS. Maloobchodná predajna zažiada o zvoz súčastne na týchto adresách: info@sony-servis.cz a transport@sony-servis.cz . Do mailu je potrebné priložiť okrem popisu závady a typu výrobku kópiu pokladničného dokladu a kópiu dodavateľskej faktúry od SWS. Dokumenty je potrebné priložiť aj do balenia, ktorého zvoz zabezpečí servis prostredníctvom DPD. Cez SWS je možné riešeť len nároky na dobropis na základe servisného vyjadrenia.
Samsung tlačiarne http://www.esc.sk
Samsung Foto TVAV Elektronic s.r.o., Hviezdoslavova 9, 010 01 Žilina; www.tvav.sk
Sony VAIO VAIO-Link (TelePlan)
  Kontaktujte naše európske zákaznické stredisko VAIO: Tel:  +421 552 302 801
  email:  dealersupport.SK@eu.sony.com (v prípade dealerov)
  customersupport.SK@eu.sony.com    (v prípade koncovych zakaznikov)
  web: www.vaio-link.com
Sony Foto AVpro, s.r.o.; Budovateľská 23, 821 08 Bratislava, servis@avpro.sk, tel. +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
TOMTOM Pre urýchlenie reklamačného procesu zasielajte produkt priamo do autorizovaného servisu. Je potrebné vytvoriť si účet na stránke http://www.tomtom.com/cs_cz/ a potom zatelefonovať na 00420239000491 a zahlásiť reklamáciu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi autorizovaný servis.
XBOX konzola musí byť zaregistorvaná. Další postup na stránke http://support.xbox.com/sk-SK/xbox-360/repair/repair-process. POZOR, cez SWS je možné riešiť len predpredajné reklamácie nezaregistrovaných konzol.
XEROX tlačiarne servisná sieť: http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html
 
Značky, ktoré nie sú uvedené v zozname a všetok spotrebný materiál, prosím, reklamujte v SWS Distribution a.s., postupom, ktorý je uvedený v reklamačných podmienkach. Zoznam servisných stredísk na stiahnutie.
 
 
 

SWS Distribution a.s. je držiteľom certifikátu EN ISO 9001:2008 pre oblasť Nákup, predaj a distribúcia produktov IT

 
 
 
 
 
 
 
SWS Distribution a.s.
Studená 5, 821 04 Bratislava
Slovenská republika
Obchodné oddelenie:
+421 2 48 200 500 | sales@swsd.sk
Fakturačné oddelenie:
+421 2 48 200 518 | faktury@swsd.sk
Reklamačné oddelenie:
+421 2 48 200 521 | rma@swsd.sk

Prevádzková doba SWS (po-pia)

Obchodné oddelenie

8:30 - 18:00

Produktoví manažéri

8:30 - 17:00

Pokladňa

8:30 - 17:00

Reklamačné oddelenie

8:30 - 17:00

Osobné odbery

8:30 - 18:00
 
 
Meno: Heslo:
 
 
 
 

Powered by CyberSoft s.r.o.

 

 

 

© 2017 SWS Distribution a.s.

Studená 5, 821 04 Bratislava, Slovenská republika

Tel.: +421 2 48 200 500, Fax: +421 2 48 200 599, sales@swsd.sk

 
 
 

Nahlásiť chybu